26 oktober 2014

Rituals Yogi Flow showergel

Rituals Yogi Flow showergel



Deze showergel wilde ik al heel lang reviewen! Hij komt uit de Ayurveda collectie van Rituals. Ik heb hem een tijdje uitgetest en hij bevalt me erg goed.  Wat zijn de voordelen en eventueel de nadelen? Ik ging het testen.



De collectie Ayurveda is een collectie met onder andere scrubs, showergels en bodycreme. Het woord Ayurveda zelf betekent een eeuwenoude Indische filosofie. Deze filosofie richt zich op het reinigen en voeden van lichaam en ziel. Merendeels door meditatie en rust. Dat is ook wat de collectie zou moeten bereiken; rust en schoonheid.


 

 De showergel is een schuimende mousse.
 Je spuit een kleine hoeveelheid uit de bus, want als je te veel doet krijg je veel te veel. Het is namelijk zo dat als de substantie met water in aanraking komt, het enorm begint te schuimen. 

 
Links zonder water, rechts met water

Ik heb hem een tijdje gebruikt. Hij trekt snel in, en heeft een heerlijke rozen, amandelolie en honing geur. Je huid wordt er zacht van met een lekkere geur, maar ook geeft het hydratatie. Dat betekent dus dat het niet uitdroogt, want andere douchegels  wel kunnen veroorzaken. Als je hem twee keer heb gebruikt geeft het al resultaat.

Hij trekt binnen een minuut bij mij in; hier is hij al ingetrokken.
Ook handig om te weten is dat het geen schadelijke stoffen bevat.

Ik vind dit een aanrader! Je  hoeft niet de hele collectie te gebruiken om goed resultaat te hebben. Bovendien heet het een heerlijke geur en gaat de fles lang mee.

De hele collectie is te koop bij de Rituals winkel of webshop. Deze fles (200 ml) kostte 8 euro en de kleinere variant kost 4 euro (50 ml).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten