21 oktober 2014

Mijn Flow notitieboekjes pakketje

Mijn Flow notitieboekjes pakketje





Laatst kreeg ik dit pakketje met voornamelijk notitieboekjes maar ook een invulboekje. 
Ik was erg benieuwd wat het nou precies was en wilde er graag een artikel over schrijven.
Tot dit moment heb ik nog niet in de boekjes gekeken! 

Er zijn vier boekjes die allemaal van het tijdschrift Flow komen waar ik fan van ben. Dat tijdschrift is erg creatief en heeft altijd leuke papiertjes, boekjes, tekeningen etc! Ik ga een voor en ze doorlopen.


   


Dit schattige uilenboekje is een klein boekje wat erg handig is voor op reis. Het heeft gewone horizontale lijnen en de kat is ook niet erg sterk. Maar wel erg handig!







Dit is een boekje waarin je zowel in kan schrijven als in kan tekenen. Het heeft namelijk witte bladzijdes, bladzijdes met puntjes en horizontale strepen. De bladzijdes zijn dun, maar scheuren niet snel. Het boekje is ook leuk om kleine tekeningen in te maken en de kaft is redelijk stevig. 

 de pagina's


Dit notitieboekje lijkt meer op een boek met veel tekeningen die je zelf moet invullen. Op elke twee pagina's staan namelijk tekeningen. Op de linkse pagina staat een grote tekeningen of patroon en rechts kan je schrijven. Ik vind dit meer een boekje voor quotes of mooie gedichten.



Ik bewaar het leukste voor het laatste. Dit is een boekje met ideeën hoe jij je buurt kan ontdekken. Je tekent je hele buurt, doet mensen bingo en ontdekt mooie planten en dieren. Dit is denk ik wel fijn als je in een wat drukke buurt woont.  Ik vind het zelf een ontzettend schattig boekje en raad hem zeker aan.



Voor mij was dit gewoon een cadeau, dus waar degene die dit mij gegeven heeft het pakket heeft gekocht weet ik niet. Het zat in een van de magazines. Dit artikel was meer om te delen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten