18 oktober 2014

Paperchase markers

Paperchase markers






Voor het begin van het schooljaar had ik nieuwe markers nodig. Zo kwam het dus dat ik in de Bijenkorf belandde en dit merk ontdekte. Deze markers vallen op omdat ze net iets anders zijn dan de rest. Vandaag ga ik ze reviewen. Is het goed dat ik ze heb gezien?



     
alle markers op een rij : roze, groen, geel, oranje en blauw


De markers heb ik gekocht in de Bijenkorf in Amsterdam op de afdeling met schrijfwaren, Dat is dus agenda's, boekjes, kaftpapier en alles er omheen. 
Ik zag ze gelijk hangen en vond ze er grappig uitzien omdat ze gewoon anders zijn dan andere markers. Ze zaten in een handig zipzakje en er hingen ook andere varianten zoals pandabeertje en Russische Matroesjka's! 


Uiterlijk: Nou, dat is natuurlijk een tien haha! Het zijn schattige katjes met allemaal een ander gezicht en persoonlijkheid. Er zijn zowel poezen als katers en het zwarte kan je er niet vanaf krabben. DE kleuren zijn fel en op de dop zit ook de vorm van oortjes!

Schrijven: de markers zijn niet heel groot. Dus je krijgt ook geen dikke streep als je markeert. Dat kan in je voordeel zijn als je kleine letters markeert maar ook in je nadeel. Ook is het zodat de groene kleur erg op de gele lijkt. Ze zijn best moeilijk te onderscheiden van elkaar. In je hand liggen ze lekker, en ze schuren niet.

In het echt lijken de groene en de gele veel op elkaar

Kwaliteit: ze zitten in een zip-zakje wat je open en dicht kan doen en zo hou je de markers bij elkaar. Dat zakje is trouwens ook niet heel groot en je kan het dus wel meenemen. Ik denk dat ze wel lang meegaan. 
Ranking:
Voordelen: ze zijn er leuk uit en ze zijn anders dan de rest. In handig zakje en de zwarte kleur krab je er niet af. Ze houden lekker vast. Ze zijn klein en niet mega groot. De kleuren zijn goed, degene die tenminste niet op elkaar lijken en 

Nadeel: de groene lijkt op de gele. 




Verkrijgbaar in de Bijenkorf filialen in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Maastricht, Eindhoven, Utrecht en Amstelveen.


Kan ze ook via de site bestellen 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten