15 oktober 2014

Mijn cupcakes

Mijn cupcakes


het pakket dat ik gebruikte



Ik had laatst een verjaardag waar ik dus dr oetker chocolade cupcakes voor ging maken.  Eerlijk gezegd waren het niet de beste of de mooiste maar de smaak was heerlijk.



Het was vrij duidelijk wat je moest doen. Je moest de oven voor verwarmen, het beslag maken, dat in de oven doen en dan de topping en de decoraties gaan voorbereiden. Erg simpel en herkenbaar. Zelf deed ik er nog wat jam bij voor de smaak.

  

 tijdens het proces

Het eindresultaat was op zich wel goed. Het was lekker, er zat veel in het pakket en alles lukte.
Toch was ik minder blij hoe hij gerezen was. Ik had alles goed afgewogen en toch was het meer een cakeje dan een cupcake. Maar ja. Het was leuk om te doen en het was een grote kliederboel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten